DIGITALITZACIÓ - Vols consultar informació municipal? Coneix les noves utilitats del Whatsapp de l'Ajuntament
Es podrà accedir a cerques de tràmits i informacions bàsiques amb respostes configurades automàticament.
Amb la intenció d'afavorir el coneixement i la facilitat en l'accés a la informació municipal i als tràmits administratius, l'Ajuntament posa en marxa, des d'aquesta setmana, una nova utilitat del seu compte de Whastapp Business: les respostes automàtiques.
En el cas que els ciutadans desitgin consultar gestions o tràmits senzills, només caldrà que així ho indiquin a l'aplicatiu, que mostrarà d'immediat una resposta resumida de com portar-los a terme. L'avantatge d'aquesta nova utilitat és que les consultes es podran fer 24/7, donat que es tracta d'un aplicatiu de respostes automàtiques ideat per respondre fora de les hores habituals d'Atenció al Ciutadà.
Introduint un mot clau de cerca (per exemple, HORARI o RESIDUS o RESTAURANTS), s'accedirà bé a informació directa, bé a informació redirigida al web municipal.
Aquest compte de Whatsapp, al ser un compte Business (no personal) fa que sigui únicament l'Ajuntament qui pugui accedir-hi per fer difusió massiva d'avisos i notícies. Per extensió, no hi ha espais de conversa o d'intercanvi d'informació entre veïns, que caurien en un altre àmbit.
Podeu donar-vos-hi d'alta aquí, tant des del mòbil com des del vostre ordinador (cal tenir pre-instal·lat el Whatsapp).
Aquesta novetat s'emmarca dins el conjunt d'actuacions de millora i aprofundiment en els canals digitals com a eines de difusió i de treball que està portant a terme el consistori.